Cosmic Audrey

L. ,

In deviatii de stereo on February 10, 2011 at 11:35 pm

Viaţa pe care mi-o doresc a devenit foarte simplă. Lumea şi lucrurile din ea au devenit foarte, vei spune, lumeşti. Nu ştiu dacă nu mai pot sau nu mai vreau a lăsa aici ori altundeva cuvinte întretăiate, pătate, cifrate, reflecţii maligne.

Viaţa pe care mi-o doresc nu e lipsită de nuanţe. E mai curând bogată de alb, galben şi lumină. Aici, însă, nu mai este loc pentru mine. Nu mai sunt o pagină.

Vreau să uit deviaţiile de stereo. Vreau să uit alergătura. Cu ele,  scriam pentru Un Om, fie el cine ar fi fost. Mesajul meu aruncat în eter, spre el sau el şi mine. Dar descopăr că îmi place mai mult să scriu pentru oameni. Descopăr că vreau să le ating mecanismul fragil ce le ţine rost de suflet, şi să-l fac să strălucească.

Vei găsi, poate, că mă afund într-o normalitate călâie. Pentru mine, lucrurile se simplifică. Conturul lor a capătat o formă ce revocă cutremurul, suspansul, temerea. Mă mulţumesc să iubesc şi să mă acomodez cu fiecare zi care urmează.

Nu ştiu dacă e bine sau rău. Vom vedea.

 

Leave a Reply

