Cosmic Audrey

If there’s a link between the two

In Love.and.the.city on October 2, 2010 at 8:05 pm

Liniştea din camera mea nu mai e liniştea de dinainte de uragan. Sunt iarăşi acasă, e un acasă cu miros de Noiembrie şi început de flori, aproape că-mi amintesc muzica de atunci, pielea mea de atunci, la aceeaşi masă, pe acelaşi scaun, scriind. Ceea ce mă fericeşte să înţeleg că sunt tot eu, că am scăpare, că nu-mi lipsesc decât mici singurătăţi în care să învăţ iar să respir. Aici, unde m-am îndrăgostit ultima dată cu înverşunarea ţicnitului, şi am trăit cele mai frumoase opt zile pe vârfurile picioarelor. În seara aia mi-am spus, în sfârşit, eşti tu. Pentru foarte mult timp am continuat să mă cred. Poate că de-acum mă înşel, şi nu ne lipseşte decât distanţa aia fantastică de 20 de ceasuri.

Still, I am so happy to have met a situation that made me act according to this song. I might have made a great love statement in the past, but being in love in the way that I was right then, with you, beats every line and exclamation mark of it.

Leave a Reply

