Cosmic Audrey

In aberatii de stereo on February 18, 2010 at 1:47 pm

Lyla.: ai văzut că m-am rebotezat pe fb?
Vanny: da audrey cosmique
Vanny: cosmique e o varianta buna de nume franţuzesc
Lyla.: dar îţi dai seama
Lyla.: ce cuplu fabulos aş face cu parov stelar?
Vanny: da
Lyla.: spaţial asa
Vanny: da
Lyla.: îi trimit un marriage request pe fb?
Lyla.: chiar, de ce nu s-au gândit la asta vreodata?? eu una vreau să fiu married şi cu Parov şi cu dumneata! nu mi se pare deloc democratic
Vanny: vreti sa deveniti poligama?
Lyla.:
Lyla.: married to…
Lyla.: x
Lyla.: y
Lyla.: si z
Vanny: exact!
Vanny: mai ales ca io in aceste zile de vacanta am lucrat intens la teoria poligamiei umane
Vanny: si principalul argument doveditor este ca nu exista fiinte care sa fi avut o singura relatie in viata
Vanny: oamenii tre sa inteleaga ca nu sunt pinguni si nici cocori!
Vanny: o sa incerc sa imi public articolul stiintific in dilema veche si noua
Lyla.: si in observatorul cultural
Vanny: adica o sa mi-l public pe frunte

  1. Tell me about it…eu inca plang dupa Norah😦

Leave a Reply

