Cosmic Audrey

My first happy birthday came from 2006

In The Collection on January 6, 2010 at 11:28 pm

Ce lucrezi?
Scriu.
Am mai intrat din cand în cand prin blogul tău, acela. Mai citeam.
Oh, I be famous writer and you buy me books.
I hope!
O să am raftul Ioanei
Gen raftul Denisei de la Humanitas.
Succese nebănuite îţi doresc

Multumescu-ţi!
Bun
De fotografiat mai fotografiezi?

Of. Nu.
Long time not done that.
Dumneata?
Păi ocazional
Dar n-am mai făcut nimic oficial
Deci mă aliniez cu tine

E bine.
Aceşti paraziţi ai societăţii..
Nu nu eu încerc să dau societăţii un om bun
Dar vreau sa reiau faza cu fotografia
Că de ceva ani ma fâs pe mine să-mi iau un aparat de fotografiat dslr
Şi evident e o vorba despre studentu’ în general
Şi ma încadrez perfect

Minunat!
.. Mă aşteptam să zici că o sa mergi la “dansez pentru tine”, dar e ok şi minunat ăsta
Eu nu cred că o sa reiau faza cu fotografia.
Mă voi concentra pe starea de a fi aceasta artistă beată într-o societate literară franceză. Ăsta e laitmotivul meu săptămâna asta.
Sună like totally cul!
Dar o sa pot sa vad şi io ce iese?
Păi biensur!
Vă facem invitaţie la curte
Veniţi, socializăm, discutăm, bem. Ca la curte!

Leave a Reply

