Cosmic Audrey

He was the line between pleasure and pain, but me and my feet have some years to reclaim

In My bitter half on January 6, 2010 at 9:56 pm

Vanny avea dreptate. Eşti mai prezent acum în viaţa mea decât ai fost vreodată realmente. Şi nu mă pot opri din a cântări situaţiile, de a mă gândi la acel teoretic “dacă”, acel teoretic bine care nu durează, nu vine, nu se întâmplă.

Dar abia acum îmi pot imagina un asemenea episod orbitor, cu baza comparaţiei în ambele mâini. Îţi opreşti maşina pe strada mea şi aştepţi să cobor, în rochia aceea apăsătoare de rămas-bun, de rămas-vag, de început de noiembrie. Nu vreau să rămân, nu vreau să plec, nu vreau să reculeg pe braţe comatoza. Dar în memoria mea,

deschizi uşa şi, în cele din urmă, spui doar: Tu eşti.

Leave a Reply

