Cosmic Audrey

It was raining cats and dogs out side of her window

In deviatii de stereo, Insomnia on January 3, 2010 at 7:03 am

De când nu mai dorm, reuşesc să observ evoluţia crizelor şi să îmi dau seama de traiectoria lor. Reuşesc să văd cum se aprind înainte de cinci după amiaza şi cum izbucnesc neîndurător în orele în care, în mod normal, ar trebui să îmi conserv visele. 12 ore mai târziu am o cădere de spectacol, încă n-a izbutit să îmi fie fatală, şi încep să îi ghicesc resorturile. Lumina zilei decojeşte toate temerile vagi, înăbuşă toate resturile de plâns din colţul gurii, reface încet încet bucăţile în care mă desfac, în aceeaşi formă perfectă a portocalelor în copaci. Fără aceste ceasuri ale dezastrului, în care memoria se dilată, plimbându-mă prin poveştile amăgitoare ale tuturor locatarilor ei infideli, m-aş putea descotorosi definitiv de persistenţă şi de toate neajunsurile ei care îmi comandă să scriu, să scriu şi să mă sfârşesc. Nu ştiu dacă m-aş obişui, dacă aş deveni fericită, dacă aş evada într-un final fin viaţa asta în bemol. Aş putea, cel mult, să adorm în absenţa gândurilor.

Leave a Reply

