Cosmic Audrey

Am uitat de fluturi

In deviatii de stereo, Fluture on January 3, 2010 at 2:47 am

Vreau să fie vară, căldură mare şi tocurile sandalelor să mi se afunde în asfalt. Să nu îmi pot otrăvi plămânii din cauza caniculei şi să sorb din paharul de bere ca din apă. Nu voi mai avea niciodată 19 ani. Nu mă voi mai privi în oglindă cu atâta indiferenţă şi ingrată seninătate. Nu mă voi mai întinde pe duşumea cu atâta calm şi nu voi mai scrie niciodată ca la început. În majoritatea timpului e linişte. Apoi uit să respir şi refac traseul parcurs cu încredere de această străină şi îmi dau seama câtă vreme a trecut. Le temps, le temps commence à changer. Quel âge avait ta héroïne, Jean-Pierre?

Leave a Reply

