Cosmic Audrey

I don’t understand these chemical reactions feeling like explosions in my left side of the brain

In aberatii de stereo on November 18, 2009 at 10:42 pm

Şi când deschid ochii, şi când aprind lumina înapoi spre lume, te văd; încă te odihneşti adânc în amintirile mele, iar acolo zâmbetul perfid nu i-a luat încă locul celui pe care îl revăd, neatins de oameni, neîntins, neparalizat în înverşunare. În acest ultimul an trecut, următorul cel mai intens – şi nu mă îndoiesc că se vor opri să vină. Persistenţa, persistenţa, nu mă părăseşte niciodată. Nu înţeleg exact nici cum această străină care s-a cernit şi nu s-a mai întrebat dacă îţi poţi duce inima la reciclat s-a instalat în scaunul meu, în hainele mele, în gândurile şi sub pielea mea. Nu înţeleg exact nici această credinţă a ei care se încăpăţânează, totuşi, să pâlpâie. Dar mă gândesc, din clipa asta, cum îţi duci inima la reciclat?

Leave a Reply

