Cosmic Audrey

The light in our pre war apartament looked so different post war

In deviatii de stereo, Insomnia, Love.and.the.city on September 28, 2009 at 9:14 pm

200phmf

În toate filmele bune nimic nu se întâmplă cu un motiv. Dar sunt aşa de bune că vrei să le iei de-a gata şi să crezi că tu ai putea fi acel personaj. În toate filmele proaste, în schimb, totul se întâmplă. Chiar nu cred ca există acel ca la carte, dar cu asta ne alimentăm, una după alta, vagile proiecţii. Da. În filmele proaste, totul se întâmplă. Aşa că, mă crezi pe cuvânt când spun că mi-aş dori să trăiesc într-unul?

pentru ca

să pot să port ciorapi cu panglici pe stradă în miezul zilei în timp ce mă duc calmă spre şcoală
stârnind toţi băieţii să îşi întoarcă capetele după mine
ca să îmi pot exersa atât de overrated-ul talent de heartsnatcher,

iar ei să dospească câteva zile (care trec oricum ca fulgerul pe peliculă) sub plapuma lor, îmbibaţi în whiskey, ca să snap out of it for a season
să port în fiecare zi un alt pulover încântător cu dungi, numele meu să fie Zooey şi să am o coafură specifică anilor 60
să dansez şi să cânt şi să mă îmbăt fără ca nimeni, realmente, nimeni, să se supere pentru o nimica toată ca asta
să îmi petrec 500 de zile scoţându-i rudele bogate şi familia din minţi şi, teoretic, din pepeni

şi un psihiatru cu început de calviţie să mă închidă un an de zile într-un sanatoriu de lux de unde să ies with my mind all cleared up şi cu câteva sinapse lipsă.

But since we’re still not in this enchanted crap movie, trying to be normal down on Earth  is as hard as it gets. It’s actually so much harder than trying to show off when you’re completely dull. And you can tell everyone who does that by their faces. I can. Specialfuckintalent

  1. dar my dear ciorapii cu panglici poti sa-i porti oricum 🙂 si ma ofer sa-ti fiu alaturi purtand acelasi model doar alta culoare =)

  2. desi filmul e fumat si it’s a disgusting flop of useless character & plot intricacy, ii presar niste stelute valoroase ca-n tv mania.
    mi-au placut & am auto-asumat: acele “vagi proiectii” 🙂

Leave a Reply

