Cosmic Audrey

Chestionabil

In Insomnia on September 1, 2009 at 9:42 pm

Azi am avut de trei ori imboldul să cobor, dar nu ştiu ce m-a ţintuit pe scaun, şi nu era centura.
Pe urmă am zis că o fac mâine, în rochia cu roşu, negru şi alb, şi mănuşile de ploaie.  Aş putea s-o fac fie şi doar pentru simpla reacţie. M-am uitat la Lost in Translation pentru că astăzi dormim în dormitoare separate şi pentru că începe deja o primă noapte albă. Te uiţi la televizor în camera ta şi aştept dimineaţa în patul meu.

aş bea un pahar de vin. Unde e telefonul ăla la care puteam să te sun la orice oră şi râsul isteric de la patru dimineaţa? P-a-t-r-u d-i-m-i-n-e-a-ţ-a, nu mi-e frică decât în răstimpuri, dar cel mai adesea mi-e greu să-mi imaginez că ne vom atinge în treacăt tot timpul ce ne-a mai rămas de trăit.

  1. Lost in Translation, ce film… nici curaj sa-l revad nu am

Leave a Reply

