Cosmic Audrey

Now go find yourself a story

In deviatii de stereo, Insomnia on August 10, 2009 at 9:15 pm

Trebuie să încetez să-mi mai izolez viaţa în spatele fiecărei cărţi, să încetez să reprim nopţile nedormite în fiecare dimineaţă care nu-mi aminteşte decât de începutul de toamnă. Poveştile nu cresc precum portocalele în copaci, dar paginile se sădesc una după alta când suficiente înţelesuri s-au adunat la mijloc. Cine suntem noi să ne judecăm pe sine?

  1. nici nu cred ca ne judecam vreodata pina la capat,cu severitate, totdeauna parca avem o anumita tandrete, o anumita ingaduinta

  2. Am ajuns la tine crezând că te exprimi în franceză, deoarece am găsit, prin altă parte, un titlu de blog ‘acroșant’ care suna cam așa: ‘Je suis une page blanche…’ și vroiam să te invit pe http://exercicesfrancais.blogspot.com/cyberamour – 1. Văd că m-am înșelat. Un sfat (de la un profesionist): atenție la schimbțrile de diateză de la activ la reflexiv și invers.
    In enunțul interogativ care-ți aparține: ‘Cine suntem noi să ne judecăm pe sine?’ vezi care e greșeala?
    In fine, nu e grav. Se întâmplă și la case mai mari. Cu toate acestea cred că puritatea unei limbi (și înțeleg prin asta claritate, fluență, corectitudine, frumusețe) este menținută de felul cum o utilizează nenumărații ei vorbitori și …scriitori de bloguri.

  3. Ai simțul umorului, vizibil în ceea ce scrii, și de aceea mi-am permis să…Fără supărare, da?

Leave a Reply

