Cosmic Audrey

Are they bleeding all your colours into one?

In deviatii de stereo on July 30, 2009 at 10:36 am

Tasty_Soup_by_monislawa

Mi-am lăsat jumătatea mai lucidă acasă să doarmă şi acum hălăduiesc semi adormită pe la muncă. Mă încearcă o stare stranie de început de septembrie. Primele frunze cad la sfârşitul lui iulie. Nu mai curge nicio urmă prin mine, iar persistenţa acestui gust nedefinit care îmi inundă gura şi mi se prelinge pe buze, prin ochi, pe sub unghii, nu o am de nicăieri. Temeri vagi într-un sac de pânză şi alte nebunii. Suntem mai buni aşa, ai nimănui vreodată?

Foto

Leave a Reply

