Cosmic Audrey

I have this strange phobia

In aberatii de stereo, deviatii de stereo on July 18, 2009 at 10:31 pm

2jz0g3

Zic că mi-e frică să rămân singura in apartament. Dar când trebuie sa plec din el, mă ia şi mai cu frică. Eu şi apartamentul meu avem o ciudată relaţie de simbioză, pe care abia acum o descopăr. Teama de pereţii ce mă înghit dacă rămân singură în patul meu se coagulează cu cea de a-l lăsa gol şi stingher fără prezenţa mea, fără hainele aruncate peste tot, fără uşile larg deschise, fără ferestrele trântindu-se căci nu închid niciodată geamurile. Aşa că nu plec. Rămân închisă între ziduri, cerşindu-mi siguranţa, somnul, liniştea. Singura viaţă veritabilă rămâne cea cu sine. Nu există uşi spre dincolo.

  1. eu profit de orice ocazie sa plec :)) numai sa nu raman eu cu mine🙂

Leave a Reply

