Cosmic Audrey

Undressmetotheend

In deviatii de stereo, noi on March 22, 2009 at 5:59 pm

horizon_by_whatwashername

Bird, asculta-ma.

Ma intreb adesea cum poti sa tai din radacina o stare, ca si cum ai smulge o planta, si sa dispara pur si simplu de acolo. Cum faci sa dispara florile raului, care inmuguresc in fiecare sezon, fara speranta de a se usca inainte de a ne impinge spre gesturi extreme?
Habar nu am daca Andra e fericita. Dar nu as baga mana in foc. Toate lucrurile astea sunt marci ale insuficientei si ale nefericirii. Sunt hrana pentru nevoia de a avea, care nu poate fi calmata. Substitute. Stii si tu, substitutele nu pot ajunge niciodata obiectul dorit, nici macar idealizate. Paharele de vin, tutunul, the reaching for the blades, sunt solutii temporare care nu vindeca. Now I’m asking myself, cat mai e pana departe? Pana la “good times are about to come”? Nu mai stiu care e linia exacta intre pesimism si optimism, dar in accesele mele de mari sperante, nu ma pot opri sa nu cred. Asta e..bagajele noastre emotionale sunt frumoase, ar fi spus un cineva cu o minte capabila sa o imbolnaveasca si pe-a altora. Eu am sa zic, vor fi frumoase cand le vom fi curatat de rau, iar pielea, plamanii grei si gustul de etil de dimineata vor fi simple amintiri. M-am gandit several times cum ar fi fost daca as fi facut-o, si mi-am imaginat perfectiunea.  Tot ce nu poti avea cu nimeni si nici de unul singur. There is no waste.

  1. … eu cred ca daca s-ar fi intamplat, ar fi fost chiar mai frumos decat iti imaginezi acum.. de obicei asa e…
    in rest .. nu stiu , ai vazut ca nici eu nu pot sa fiu ok all the time, dar incerc, sa ma gandesc la altceva sa ma conformez cu gandul ca in primul rand nu vreau sa-mi fac mie rau. mi-am facut destul si tu chiar mai mult decat mine … tu tot iti faci .. stiu ca nu ai cum sa te opresti… dar trebuie sa incerci sa faci abstractie de raul asta

  2. Man I wish I was half gay. Iti largeste sensibil campul de alegeri. Nu?

  3. nu sensibil😛 ci considerabil :))

  4. 🙂
    da..
    si eu ma gandeam la chestia cu the gay stuff..
    ce bine ar fi!
    pacat ca toata chestia nu se poate invata..
    la cat suntem de silitoare..
    sigur am face furori..

  5. we could rule the world now, couldn’t we.

Leave a Reply

