Cosmic Audrey

Ce aş face dacă nu mi-ar fi târşe

In aberatii de stereo on January 29, 2009 at 9:29 am

Leapşa întârziată de la Miss Catmime:

Domnule, păi aş face foarte multe. De exemplu, aş începe prin a mă reapuca de desen. Aş învăţa din nou să fac fotografii, dar din alea ca lumea.

23_24

Aş schimba camera pe Smena de pe vremea lu’ tataie, aş pune film în ea şi aş ieşi la drumul mare şi m-aş uita la oameni şi i-aş pune pe hârtie mată. Aş inaugura pânzele din debara cu vopselele de la Christ Saddler fără să-mi mai pun problema dacă le stric sau nu. Probabil că nu, aşa e.

Aş scuti şifonierul de violul matinal cotidian, când cuprinsă de panica *O_o What will it be TOday?*, evit să arunc pe mine orice cade la îndemână, pentru că am boala etichetelor nerupte. Mi-aş lua picioarele la spinare către cel mai apropiat duet de tineri fashionabili în pulovere dungate din Piaţa Universităţii şi i-aş chema cu mine la cinema.

fifiruby_chloe003sml

Aş schimba lista de dorinţe materialiste pentru aniversare pe una de dorinţe imateriale sau copertate (done). Aş renunţa la fake friends şi la nimicuri consistente. M-aş apuca de învăţat norvegiană sau suedeză. Mă rog, sau cel puţin mi-aş revizui franceza. Pe urmă m-aş plimba pe dig într-una din ţările astea. (dar mai e doar un an!)

M-aş sui în avion. M-aş muta din Bucureşti cam cât m-ar ţine curelele. N-aş mai sta după alţii. Aş alerga dimineaţa. Şi seara, când e cald şi pomii au flori. În timpul ală aş face şi poze oamenilor (am văzut aseară un film despre asta şi mi s-a părut mişto). Aş lăsa deoparte low-ul selfesteem şi fobiile corporatiste, elitiste, per şi impersonale şi aş ţine capul suuuus sus sus unde proştii şi peştii roşii nu zboară.

Gata.

A sunat ca o listă stranie de rezoluţii.

  1. asa..scriu aici.
    eventual o sa dai tu un copy paste.

    aud pe fundal o pisica care miauna.
    nu miauna discret.
    e de-a dreptul enervanta.
    acestea fiind spuse..

    Ce as face..?

    Ce intrebare grea..daca nu as fi eu ..si nu as fi atat de lenesa.
    1.as alerga, m-as duce la sala.
    2.as citi mai mult..m-as duce la biblioteca..in loc sa-mi petrec toate orele prin crasme.
    3.as asculta mai multa muzica.
    4.m-as intalni mai des cu prietenii mei..as da o fuga pana in timisoara.
    5.mi-as face patul in fiecare dimineata.
    6.mi-as pregati micul-dejun..
    7.as face tot ce as promite ca fac.
    8.mi-as innebuni toti cunoscutii cu planurile mele..(dar pentru ca imi e lene..sa mai repovestesc..tac..desigur.)
    9.mi-as zugravi camera.
    10.as strange bani de dulap.
    :))
    11.as incepe sa pictez..doar asa de dragul de a face asta.
    12.m-as stradui mai mult sa invat sa fac poze.
    13.as iesi din casa mai des..si m-as plimba.
    14.m-as duce mai des la teatru.
    15.mi-as asuma mai multe riscuri.
    16.as strange bani sa merg intr-un loc frumos.eu si doar eu.😀
    17.m-as duce 2 saptamani la munte..in locul ala de care ti-am povestit mai demult.
    SI SI SI SI.

    nu stiu..asta imi vine acum in cap.
    am sa revin asupra postului.
    daca va fi nevoie.😛

  2. daaa timisoaraaaaa
    sa ne strangem lazy ass-urile zic, si sa purcedem :))

  3. So…as incerca sa:
    slabesc
    citesc mai mult
    intru intr-o trupa de teatru
    imi fac curaj sa fug afara si sa stau cel putin 2 ani
    ies mai des cu toti prietenii de care m-am distantat……..

  4. ohooo mi-as umple timpul cu chestiile la care doar visez sa le fac sau pe care le-am abandonat copil mic si prost fiind, influentat de parinti al caror scop a fost sa faca din mine o economista, ca deh se castiga bine.. right
    mi-as fi urmat pasiunea pt design de interior / fac de arhitectura, nu tind sa cred ca e too late, it never is… dar .. ba da un pic e.. pt ca daca nu mi-ar fi “tarse” as desena, din nou, as merge la aerobic (acasa nu e fun :)) sau la un curs de dans .. ceva senzual gen salsa, tango…
    i don’t know.. sunt asa multe… orice.. chiar orice poti sa faci🙂 but “the lenea” gets the better of us

  5. 🙂 am scris…mi-am dat seama abia apoi si ca “lista” mea pare o patetica lista de rezolutii. Well, am dat nume a tot ceea ce nu indraznesc sa fac…tot e o realizare. Mi s-a facut pofta de poze, dans si dimineti amare

  6. sa inteleg ca nu ai folosit niciodata acuarelele si panzele (sau panza… RMV syndrome… rapid memory vanishing syndrome). pacat. din cate imi aduc aminte, desenai bine.
    si nici poze? pana si eu m-am apucat de facut poze, si tu… stationezi🙂

  7. Panza. mai sunt doua, de la tata. Pai nu le-am folosit, mi-a fost frica ca le stric.
    Am folosit creioanele in schimb. am postat un desen mai demult

  8. nu.l-am.vazut.o.sa.il.caut.mai.incolo.ca.acum.nu-mi.merge.spatiul.
    mersi.:).i-am.pozat.dupa.ce.le-am.dat.cadoul.de.craciun

Leave a Reply

