Cosmic Audrey

Un-friendly is the new retro

In Fluture on January 20, 2009 at 8:21 pm

La 19 ani, Ivo m-a cules frumos de pe yahoo360 cu o replica de tipul “Ce-ai zice daca te-as invita la o cafea”. M-am dus, pentru ca pe vremea aceea, cafeaua era un pretext teribil pentru orice alte vorbe, legaturi, relatii. Eram flamanda, eram aproape neobosita sa imi fac cunoscuti. Care nici macar nu ma deranjau. Dintr-o lista larga de optiuni, intotdeauna cafeaua avea alaturi de cine sa fie sorbita. Pe vremea aia era inca ciocolata. Era inca zahar, inca frisca, inca biscuiti, inca atatea si atatea renuntari greu de amintit. Cand iti pierzi constient reflexele, pentru a le inlocui cu altele doar in aparenta mai sanatoase, ai senzatia aia de “ma complac ca e bine, dar parca nici eu nu mai sunt sigur ca e”. Stii ce vreau sa spun. Asa e si cu oamenii. Scepticismul, devalorizarea increderii, tot ce tine de “te-as cunoaste” ajunge de ordinul impasibilului. “Te-as cunoaste” vine cu “de ce” si “de ce dracu?!”. Lene, moleseala, obisnuinta si alti prieteni iscusiti. Trei ani mai tarziu n-as mai fi zis “Ok, hai sa mergem.” N-as mai fi zis nimic, probabil. Un-friendly is the new retro. Asa ca, 19 pe rewind. Am auzit ca mai e timp, am auzit ca se mai poate. Bird, leapsa merge la tine.

  1. 🙂
    ma bucur ca ai iesit.
    si da..asa se pare..suntem din ce in ce mai inchistati si mai rautaciosi.
    desi sa fiu sincera.eu as mai iesi cu necunoscuti/necunoscute la o cafea.
    e fun!
    si nu se stie niciodata unde si cum se leaga prietenii.
    deci love and peace everybody!
    😛

  2. Eu as iesi si azi cu Ivo la cafea, daca m-ar chema…

  3. pai sa facem ceva in directia asta.

    Cheama-ne la cafea Ivo, n-auzi ca te vrea lumea? 😀

  4. :))
    va chem la cafea desigur..
    mai ales pe tine..ca tu imi esti aproape.
    domnul vasii mai are de asteptat.
    ca pana in timisoara e cale lunga..
    :p

  5. imi aduc aminte de vremurile in care imi inghiteam visele odata cu gurile de cafea amara…ce zici, nu vrei sa incercam Starbucks-ul din Victoriei? eu ma “ascund” acolo cateodata, in spatele unei cani mari de Toffee Nut Latte 🙂
    Polenul e acum destul de galben…ca invata pentru master…dar ar vrea sa devina mov saptamana care vine la o cafea..la fel de neagra ca inainte

  6. exista starbucks in victoriei??
    uau, am ramas in urma cu mersul lumii.

    Saptamana viitoare is good, de ce nu 🙂 ca acum si eu is cu nasu’ prin carti.

Leave a Reply

