Cosmic Audrey

I was nineteen

In Uncategorized on December 17, 2008 at 12:12 am

Numerele de telefon le schimbam de X ori intr-o viata. Iar aparatele propriuzise, de si mai multe ori. La un moment dat mi-am zis ca e nevoie de un act de curaj ca sa modifici sirul ala de cifre la sfarsitul caruia te gasesti ca la capatul unui ghem rosu desirat –  ca ala cu care ne jucam eu si pisica acum multi, multi ani. Si acum, as face-o cu nonsalanta. As darui linia de numere altcuiva, care are mai multa nevoie de aceasta a mea veche si prafuita identitate. Haide, ridica receptorul, timpul e atat de numarat. In cateva zile, la capatul celalalt ar putea fi nu o Audrey, ci o Vanda sau o tanti Mimi sau un Lucica. Pacat, pacat, pacat, nu? Acum, formeaza pana nu-ti mai simti degetele.

Tegan and Sara – Nineteen

Ps. Mai stii, ah mai stii, o discutie, eu – pe holurile Realitatii, ingrasandu-mi alarmant factura, din fobia de a folosi telefonul de serviciu; tu invatand acasa pentru examene? Sinistru. si pe fundal, chiar piesa asta.


Leave a Reply

