Cosmic Audrey

Passed out romanticism #2

In march fifteen on November 23, 2008 at 7:37 pm

“Tu de ce nu asculti niciodata tom waits cu mine pe podea? Nu stiu de ce te multumesti doar cu jumatatea mea rationala, cand cealalta e mult mai frumoasa.

De ce crezi asta? Vrei sa te las in pace?

Ma bucur…ca ma fac asa de bine inteleasa.
Asta ai inteles tu, nu?
Fantastic. Dar uite, as vrea sa imi spui ca sunt frumoasa, emotional vorbind, ca am un dulap plin de atatea haine cat toate alter egourile mele care evident nu-mi incap intr-o singura persoana. Mi-ar fi placut sa ma intrebi de ce am ales numele asta pentru blogul meu. Sau care a fost ultima carte care mi-a rascolit mintile o saptamana intreaga. sau de ce nu mai simt ca , casa mea e aici; de ce as bea vin pe podea impreuna cu biscuitii, si de ce as face-o tocmai singura cand – vorba vine, am pe cineva.
Si mi se pare ca selectezi din mine doar acele mici bucatele care iti plac, si cu care poti sa traiesti linistit.
Mi se pare ca nu vrei sa te complici sau sa iti pui prea multe intrebari
Si, in esenta, nu am nevoie de cineva la fel ca mine, e evident ca nu as putea sa traiesc cu cineva la fel de instabil si de stabil in acelasi timp ca mine, pentru ca , dincolo de toata instabilitatea, am tendinta de maniac sa ma agat de oamenii din viata mea (ar fi trebui sa stii si asta), dar trebuie sa fie cineva care sa imi iubeasca toate nebuniile din cap si sa imi arate lucrul asta. nu, nu e de-ajuns “hai sa vedem cutare film”, nu e de-ajuns” hai sa te iau acasa”, trebuie sa fie gesturi, trebuie sa fie o atitudine care sa dea mai mult decat sa ceara.
Of.
Si am obosit.

Cosmic audrey era o melodie
Te’am intrebat o data

Era o melodie dupa ce am aflat de ea
Inainte era o poveste. Si cortina a cazut. Ta-nam. Je suis une page blanche, mai tii minte? Invata sa scrii numai lucruri frumoase, pentru ca cele urate, nu sterg in general.”

Scarlett Johansson – Anywhere I lay my head

Leave a Reply

