Cosmic Audrey

Noi

In march fifteen on November 22, 2008 at 10:46 pm

De multe ori, cand ne trezim alaturi, ma gandesc ca poate ti-au extirpat imaginatia. Intai am citit-o in cartea aceea, care e inca la tine, acum o cred de-a binelea. Apoi mi-am zis ca doar uiti, ca e in felul tau sa o faci, dar cum ramane cu toate ceasurile in care nu suntem noi, ci doar eu si doar tu, fiecare in cutia lui, cu lampa lui aprinsa sau nu, fara toate apropierile astea care nu denota nimic? De ce suntem facuti mereu numai din jumatati si sferturi?

Se stinge lumina pe toata strada; ar putea la fel de bine sa ninga sau casa sa fie goala. Aici. Am putea sa mergem cu metroul si sa ne facem scenarii din atatea filme. Am putea? Nu mai citi, stii ca nu e de-ajuns. Imaginatia nu trebuie sa fie o corvoada. Oftezi. E aproape un alt decembrie si imi impart anul in portii mici care sa nu-mi altereze greutatea – majoritatea nu atarna decat cand inspir. Acum citeste; desi sansele sunt numarate.

  1. Sa stingem lumina pe strada. Ne mai ramane sa plecam. Sa stingem iubirea pe capete. Asa ceva n-ar trebui sa existe in dictionarul unui copil de 2oua’j-ceva de ani…So let’s murder it. Let’s plan. Let’s turn to points well forgotten. Atreyu. Pimpology. The break-up season. Narghilea. Treci la punct. Rare Rabbit. Motoare. Cismigiu. Fake heart that found other refuges.
    Sper sa ninga peste toate mizeriile verii, cat mai curand.
    Now let’s format C: it all.
    #:-S Phew.
    I’m done

  2. E bine. dar eu totusi scrisesem aici pentru Horia.

Leave a Reply

