Cosmic Audrey

City inside

In Teatrumatisme on November 3, 2008 at 9:53 pm

M-as muta din Bucuresti. Un an doi pana motivele reintoarcerii nu ar fi conexe vreunui anume “acasa”. Mi-as lua doar o geanta rudimentara – o pereche de manusi si haina, poate doua trei carti – fara tot bagajul greoi si colorat al casei care nu e acasa. As mai impaturi lampa in foi de ziar, dar as lasa aici canile de cafea, perna, pardoseala si frunzele din fata scarii. Sau, hai sa ne mutam intr-o tara obscura, sa ne trezim la amiaza si sa bem sampanie la micul dejun. Stiu ca vrei sa se termine intr-o zi relatiile. Asa cum eu nu vreau decat sa nu mai existe intr-o zi  acela. Fara carti de vizita e mai la indemana, dar chiar trebuie sa stiu. Mijloacele alternative nu se servesc.

  1. nu m-ar mira sa vad oameni care nu cauta sensul vietii in fericire, ci mai degraba in sentimentul de apartenenta, in definitia lui ‘acasa’. sau cum spui tu, city inside, sa-ti fii propriul acasa..
    in orice caz, de ce scrii la conditional? :p

    aa, am si dat cu ochiul in lastfm, am crezut c-am nimerit in profilul meu, din greseala🙂 ce-ti zice death in vegas?😀

  2. lost in translation movie soundtrack..?

  3. iar sunt cu mainile rosii… nu-ti scapa nimic, nu? :))

  4. trebuie sa stim, cu totii, dar oare cati aflam?

Leave a Reply

