Cosmic Audrey

Noi doi impreuna separat

In Insomnia on October 22, 2008 at 8:15 pm

Stiu ca reactia fireasca a organismului dupa primele 24 de ore de la despartire e de necesitate lacoma a prezentei fizice a celuilalt. Si ca soarecele intr-o pivnita fara ferestruici, te zbati tot mai abitir, in timp ce imunitatea iti scade vazand cu ochii. Pe masura ce timpul se conuma, realismul isi face loc, si atunci te izbeste. E pe bune? E cam pe rele, dar cam asa e.

Nu, nu sunt nici eu genul care sa ia decizii din astea transante. No wonder i’m this living dead. Desigur, am suferi enorm amandoi. Dar mai tare ma macina ca nu am suferi decat din lipsa fizica a celuilalt. Nu ne-ar fi dor, nu am rupe hainele de pe noi daca ne-am revedea dupa o saptamana.. Ne-am relua calm relatia..
E ca atunci cand iti scade glicemia. Si iei o bucata de ciocolata si PAC ti-ai revenit. Dar nu mai simti niciodata amprentele.

  1. Reactia fireasca a organismului dupa despartire este cea a condamnatului la moarte – negare, furie, disperare…si abia intr-un final…acceptare calma, lucida…impacare cu sinele.

    A, si da! Dragostea CHIAR dureaza trei ani. Dupa care…depinde de personalitatea fiecaruia.

Leave a Reply

