Cosmic Audrey

Despre drepturi

In Insomnia on October 11, 2008 at 10:13 pm

O sa ma manance persistenta memoriei. Uite, mi-am adus aminte: “Mi-e dor de tine cand ti-era dor de mine”. Asta nu stiu daca iti mai suna cunoscuta. A mai fost pe-aici pe blog, dar pe vremea aia nu il citea cam nimeni care sa conteze. Imi mai aduc aminte si cat de sec raspunsul la asta. Si multe identice. Probabil ca 24 de luni mai tarziu toate replicile mele nestudiate iti suna a razbunare. Dupa cum vezi nici nu a fost nevoie sa ma gandesc la asta, lucrurile se aranjeaza de cele mai multe ori singure.

Singura distanta dintre eu si tu are doi ani si ceva. Problema e ca, in general, oamenii sunt prosti. Isi asuma drepturi pe care nu le mai au de mult. Sau doar timingul e foarte prost.

Leave a Reply

