Cosmic Audrey

Psychedelia de ziua a 6a

In deviatii de stereo on July 31, 2008 at 10:37 am

Lyla.: visele mele dubioase continua
Horia : :-s
Lyla.: azi noapte
Lyla.: am visat (probabil sub influenta faptului ca astia pleaca la tm)
Lyla.: ca eram in timisoara
Lyla.: era decembrie sau ceva de genu
Lyla.: inainte de rev
Lyla.: si l-am cunoscut pe catalin vasii
Lyla.: si urma sa imi petrec revu impreuna cu el si gagica-sa
Lyla.: tipa cu par portocaliu
Lyla.: dar eram in permanenta obsedata de faptul ca bubele de pe fatza nu mi-ar fi trecut pana de rev
Lyla.: eu in sinea mea stiind totusi ca visez si ca bubele n-au cum sa-mi treaca deloc
Lyla.: pe urma am fost sa ma plimb pe deal
Lyla.: si erau niste oameni acolo
Lyla.: timisoara e un oras cu multe mall-uri
Lyla.: m-am ratacit acolo si am intrat intr-un mall fara sa-mi dau seama
Lyla.: tin minte ca aveam 3 perechi de pantofi cu mine pt cele 3 zile cat aveam sa stau: astia de lac mici si cei cu toc si cei care nu i-am cumparat inca dar ii vreau
Lyla.: cu ultimii trebuia sa ma incalt de rev
Horia : cate detali!!!!
Lyla.: pe urma eram foarte trista pentru ca
Lyla.: am nimerit intr-o camera
Lyla.: unde era o familie
Lyla.: familia mea i guess care era formata
Lyla.: din multe neamuri vii
Lyla.: dar si decedate
Lyla.: l-am vazut pe unhciul costel
Lyla.: si era si virgil economu pe acolo
Lyla.: era o masa d-aia de sarbatori
Lyla.: si eram foarte frustrata de faptul ca nu-mi vor trece bubele
Lyla.: si ca am o rochie neagra asa de frumoasa care sa mearga cu pantofii, dar nu am palton
Lyla.: si nu pot iesi din casa!!
Lyla.: in cele din urma,
Lyla.: scena s-a complicat pt ca au aparut si cele patru femei din sex and the city
Lyla.: acum totul era dubios de-a binelea
Lyla.: mie incepusera sa-mi treaca bubele de e fatza
Lyla.: cazurea cojile si
Lyla.: aveam niste semne urate ca tata
Lyla.: presupuneam ca pot sa le acopar cu fond de ten
Lyla.: si sa merg la rev
Lyla.: asa ca incercam cu disperare sa gasesc un fond de ten
Lyla.: te plictisesc?
Horia : nuuuuu
Horia : da ma uimesc acate detalii ai tinut minte
Lyla.: e putin ciudat
Lyla.: asa
Lyla.: si
Lyla.: ii intrebam pe toti daca au
Lyla.: carrie mi-a facut cadou un eyeliner si un din ala de buze care era o culoare oribila , dar eu eram tot disperata ca nu gasesc fondul de ten
Lyla.: pe urma am ajuns in sufragerie unde toate rudele erau la masa si era sufrageria lui gabi (matusa mea, psiholoeaga, doar ca avea mai multe usi decat de obicei)
Lyla.: charlotte statea langa mine si am intrebat-o daca poate a-mi impruimute fondul ei de ten si s-a strambat oripilata
Lyla.: atunci am iesit din camera si m-am ascuns dupa o nisa din casa s am inceput sa plang
Lyla.: ca nu o sa pot ajunge la rev
Lyla.: si oamenii de la masa faceau comentarii care imi sunt foarte familiare cu cele din copilarie
Lyla.: cand chiar faceam asta – ma ridicam de l,a masa si plangeam undeva dupa o usa
Lyla.: si
Lyla.: tin minte ca periodic ma uitam in oglkinda sa vad daca s-au mai dus bubele
Lyla.: si trebuia mereu sa-mi ridic parul si era foarte blond
Lyla.: dar asta numai cand ma uiitam in oglinda
Lyla.: catalin vasii era chel si avea in jur de 40 de ani, dar eu l-am recunoscut, stiam ca el e
Lyla.: in mod straniu
Lyla.: si
Lyla.: cam atat…cred
Lyla.: a
Lyla.: si in timisoara
Lyla.: toate trecerile de pietoni sunt in patrat, oriunde traversezi tot acolo ajungi
Lyla.: cred
Lyla.: oricum, la revul ala nu cred ca am mai ajuns
Lyla.: ultima chestie care mi-o aduc aminte e ca ma rugam insistent de mama sa ma lase sa ma duc la bucuresti sa-mi iau paltonul
Lyla.: ca sa am pt rochia si pantofii aia
Lyla.: si pe urma am inceut sa realizez ca face trenul cam 12 ore pana la timisoara
Lyla.: si cred ca mam trezit
Horia : uau
Horia : frateee

  1. Nici acum nu’mi vine sa cred ca ai avut visu ala:-s

Leave a Reply

