Cosmic Audrey

Alice în Ţara Păgânilor

In coffee on May 20, 2008 at 11:55 pm

Creierul meu e plin de gauri. nu sunt adanci, dar suficiente cat sa tina inauntru fiecare cate o mana a celor care le-au facut;

si palmele sunt pline de gauri de tigara

si plamanii

si acest cord nenorocit care nu mai bate pentru ca mainile din creier au tras sanatos de el in cautarea maduvei

si aici

aici nu e nimic. tu nu lovesti nicaieri, dragul meu, nici in oase si nici in crestet si in nicio durere pe care n-am cunoscut-o. as vrea sa ma vrei mai mult, am zis azi; si a tebuit sa ma multumesc cu nedumerirea senina cu care nu intelegi; a inceput sa doara; si n-are radacini, muguri si nici sperante de vindecare. tu esti atat.

  1. durerile reciclate n-au nici o noima
    de aici nedumerirea mea
    si din faptul ca da, sunt atat si stii

    si totusi… daca acolo nu e nimic ce mai doare?

  2. Lyla. (5/21/2008 1:53:10 AM): as vrea
    Lyla. (5/21/2008 1:53:15 AM): sa ma vrei mai mult
    Lyla. (5/21/2008 1:53:17 AM): ..
    Horia Cucuta (5/21/2008 2:04:11 AM): nu te supara pe mine da vreau sa ma duc sa ma culc ca maine vreau sa ma duc devreme la sala de lectura

    BANG !

  3. de cand s-a facut cucuta asta asa de cool ?

  4. nu te uita ;la primu comment ca nui al lui :))

  5. am inteles ca nu e a lui. si inteleg ca el nu citeste acest blog.
    ma uitam la conversatia de pe mess cu horia cucuta.
    ziceam cool prin lipsa de sentimente.
    nu il stiam asa.

  6. nu citeste acest blog pentru ca “nu e genu lui”.
    o scuza generoasa din seria ” sunt idiot”, “vreau sa iteleg da nu pot”, “sunt futut la cap” etc..

  7. Lucky strike :X:X:X

Leave a Reply

