Cosmic Audrey

Never never land

In My bitter half on April 27, 2008 at 11:55 pm

iata-ma-s; in cea mai ciudata zi de pe anul asta; ce sentiment pueril de ignoranta ma incearca; si ce filme si simt un arsenic bolnavicios prin oase; am terminat facultatea, am pus puncte, si puncte puncte; 3 ani; 21,3; 13 luni, doua saptamani; 7 luni si doua saptamani. e o zi atata de potrivita pentru finaluri

fumez tigara dupa tigara si -mi redescopar amarul de sub limba, gaurile din palme si usor usor paharul redevine pagina de blog. ma simt ca alice in lumea pre mare pentru sperantele ei dupa ce inghitise ciuperca fermecata .

Scriu cu lumina aprinsa pentru ca daca as stinge-o intunericul mi-ar taia rasuflarea instant. Sunt singura pe tot pamantul. si daca as fi baut inainte probabil as fi aruncat textele pe fereastra si-as fi pus mana pe telefon.

dar nu o fac.pentru ca daca as face-o

n-as mai putea sa dorm cu zilele rontaindu-mi asteptarile

te gandesti vreodata     ?

*listens to i love you but ive chosen dakrness – the ghost, care nu exista nicaieri pe youtube/imeem etc**SUCKS!*ARGH!*

  1. e un gol asemanator unui cearceaf mototolit sub trupuri poate…lenes si amar cateodata…si atat de prezent…eu am avut nevoie de el, acum realizez asta, am avut nevoie sa il gust ca sa pot merge mai departe

  2. Mainile mele nu mai stiu sa deseneze decat fluturi. Si nu-si iau zborul niciodata.
    Tii minte asta?
    1.51. Iti citesc blogurile. Tac.
    Ti-am spus ca miroase a ars?

  3. pick up the phone (?)…

  4. E departe de mine. Sunt departe de el de fapt.
    Dorm cu gandul la fum si la un copil care trebuie sa fie in alt colt al lumii.
    Am terminat. 2.49

Leave a Reply

