Cosmic Audrey

p.s.

In Insomnia on February 9, 2008 at 10:45 pm

the_perfect_melody_by_tazmo.jpg

WordPresspunctcom e un taram limitat , lipsit de punctuatii, imaginatie si bomboane. Defapt nu e nici un taram pentru ca se margineste cu nesimtire la template=uri negre pe care le gasesc pur hidoase. Pe care nu le pot colora si albi dupa bunul simtz :)) si plac. WordPresspunctcom isi doreste sa fie platit pentru a ingadui libertatea manifestului. Imi pune pieidici in cap, imi pune piedici sub unghii, imi pune maaari piedici mie si pozelor; ce sa mai zicem de muzica. Nu tu aia, nu tu ailalta. !!!Poate de-aia m-am oprit din scris. Poate de-asta am sa ma intorc aici printre semenii mei care simt eu ca nu m-au uitat de tot caci imi creste inima cand vaz cum imi cresc page views-urile zi dupa zi dupa zi😛.

Oh well. Intotdeauna e loc de mai mult

La multi ani Audrey. Imi doresc sa nu te opresti niciodata din scris aberatii sonore .

  1. la multi ani Audrey, iti doresc sa fii mereu fericita si sa ai grija de tine.

Leave a Reply

