Cosmic Audrey

Heartsucker

In deviatii de stereo, Teatrumatisme, Trip on November 29, 2007 at 11:48 pm

yahoo messenger , te urasc, steal lives, yahoo, yahoo, yahoo, mess, killer

Nu vreau sa mai incep niciodata o relatie pe mess; ca toate s-au terminat tot pe mess si in moduri de tot cacatu
si am ajuns la concluzia asta tot pe mess vorbind aseara
si chiar asa e
cu horia a tinut atata
cre numa pt ca
nam vb niciodata pe mess
mai mult de juma de ora
la cateva zile
si cu toate astea
acuma se termina
pt ca e el idiot
: !!!!
dar tot pe mess
m-am certat si cu shosho
si nu ne mai vbim never ever again
si cu many others

cre ca ar fi interesant sa se interzica messu
la nivel national
oare ce are face lumea
?

plm ce cacat de program… stii care-i faza… ca oamenii de exemplu psihologic vb nu sunt facuti sa omoare… in bataile intre lupi de ex in momentul in care unul e la pamant si celalat aproape a dat lovitura de gratie, invinsul adopta un comportament de pui si castigatorul nu-l ucide
exista mecanisme psihice care impiedica asta
dar
oamenii
au eradicat contactul direct intre ei
contactul vizual like
e atat de usor sa apesi pe un buton

da
exact

si sa ucizi mii de oameni
cu o bomba

nu mai suport asta

sau un cuvant
nici eu
e inebunitor
e inca o fata a singuratatii noastre
si e ciudat
avem sute de oameni in lista
si de fapt..

defapt ne ascundem in spatele liniilor
in spatele cuvintelor
al acestor “self defense machanisms”, cum ne place sa le numim
ne ascundem de noi si de viata din care ne zbatem parca ca pestii sa iesim
pentru ca ceilalti sa nu ne vada
sa nu cunoasca niciodata cine si ce frumosi am putea fi
si sa ne faca idioti
handicapati emotional
retarzi
cacati
si alte sinonime
in discutii pe mess
desigur
fara a ami afla vreodata daca am meritat sau nu o sansa
Say it isn’t so . si, da, aceasta a fost tot o discutie pe mess.

  1. e stiuta treaba ca e mult mai ushor pt. unii sa spuna tot ce le bese mintea , atunci cand nu sunt nevoitzi sa il priveasca pe celalalt in ochi. este doar o dovada in plus a faptului ca au un deficit major la capitolul coloana vertebrala

  2. atunci… hai ne lipim pe wordpress =))))

    ;;)

    PS; da, fuck mess!

  3. Messul a devenit un reflex si un bad habbit la fel ca si tigara.Totusi dupa o vreme ajungi sa folosesti telefonul si dupa telefon,iesitul in parc.Fuckin’ shit life is full of bad habbits

  4. Mda.. subscriu la faza cu coloana vertrebrala.. tocmai ma “despart” de un potential “suflet-pereche”, pe mess… incet incet. Azi o replica, maine un “off line”, iar apoi un “sign out” cristalin..Ajung sa-mi doresc acea prima conversatie, cand vedeam imagini, nu simple fonturi.

  5. Vertebrala*😀 mea culpa.

  6. ay ay ay. exact pus si catalogat acest trist adevar. am devenit robotei, robotei frustrati, instrainati. Si-mi aduc aminte ca-n pruncie am iubit un tanar bavarez pentru ca-mi trimitea scrisori simpatice si cu sentiment. oare acum pot sa zic ca am fost generatie de sacrificiu si tranzitie?! :))

Leave a Reply

