Cosmic Audrey

Walking With.

In soundworld, Teatrumatisme on November 23, 2007 at 10:42 am

never_let_me_down_again_by_lafaette.jpg

Va incepe sa ninga si ma tem de aceasta singuratate plenara si lipsita de directie

ziua se intuneca; vine acest decembrie adorat; decembrie plin de fantome care ma cresteaza toate;
se decojesc latent de pe suflet; aluneca in ghirlande de zapada

sunt un ghem de rani si de dorinte;
dar decembrie e aici
imi alearga sufletul amar prin toamna
si mi-e dor sa ma indragostesc

si sa bat strazile cu cardia plina de alt ecou

  1. din pacate, sau din fericire, depinde de punctul de vedere, nu o sa mai ninga prea curand si chiar daca o sa ninga nu o sa fie cum era inainte… acuma depinde la felul in care privesti pb…

  2. hai lasa bai ca o sa-ti gasesti tu un mucos si apoi o sa fii fericita😛

  3. da.e foarte funky. eu mi+am auzit pe mesinger chestii pe care nu credeam sa le aud vreodata. (weirdo, sugi pula…k altceva oricum nu potzi). am aflat ca-s egoista, k nu ma gandesc decat la mine sau ca ma cred prea destepta. dar …ok….toate trec la un momenta dat. ca sa faca loc la altele mai grave, in general…

    sper ca macar finalul sa fie unul d-ala de fil prost…si siropos.

    o sa fie ok,,,,candva

  4. normal
    si eu am aflat cu mare drag ca nustu sa apreciez efortu omului de a veni pe jos pan acasa ca sa ma vada. liek totally…OMFG!!

  5. citind ce scrii imi dau seama ca nu mi-am iamginat ever cat de trist poate fi un om doar pentru ca spre tristete dinte… te compatimesc sincer!

Leave a Reply

