Cosmic Audrey

Twelve crimes

In deviatii de stereo, soarecele alb, Teatrumatisme on November 19, 2007 at 3:30 am

 ee89.jpg

Curg fâşii din mine. Albe şi roşii şi pline de ţipete mute şi resemnări aparte, şi nimic nu doare.
Îmi acopăr obrajii supţi de vertijul de dinăuntru. Nu aş plânge, nu aş alerga. Voi rămâne pentru că nimic nu doare când fâşiile poartă fiecare alt chip. Fiecare şi-a întins braţul şi a tras

Adânc, fără uitare şi scrâşnet. Sunt o hartă

Tags: | Edit Tags Tuesday November 6, 2007 – 10:09pm (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 8 Comments

  1. eu cred ca este mereu loc de unul. daca stie sa te iubeasca (a se citi prosteasca) bine!

  2. Iarta-ma ca dau comment aici,dar e primul post care-mi apare si mi-e greu sa caut alt “loc”. Mi se pare amuzant doar…ti-am gasit blogul pe 360 si mi-a placut si ti-am dat add la friends (nu fac asta foarte des) si acum dau iar de tine, intr-o maniera destul de amuzanta. Am luat azi un soricel alb si nu stiu daca toti soarecii albi sunt hamsteri si well…i googled it. si am dat de tine. again. hello🙂 . Valentina-DM-

Leave a Reply

