Cosmic Audrey

To all the boys in the world

In Teatrumatisme on November 19, 2007 at 3:45 am

fearless__by_mumbojumbo89.jpg

Eu nu cred in dragoste. Nu in toate rahaturile astea care ni se vand la teve si in care lumea senina si fericit de proasta inca mai crede. Nu in filmele cu final fericit care se scurg sirogale din ecranul cutiei datatoare de vise subterzise, catre creier si paraziteaza.

Dar iata adevaratii paraziti. Ni-i crestem singuri. cu un soi de ciudata drama si tandrete in suflet cand ii simtim cum ne zburda schizoid prin creier si prin viata; ei sunt fractalele de amitiri cu sex si whisky, cu tripuri ieftine si inflorite; cu coate indoite pe aceeasi perna si “te iubesc””-uri aruncat nonsalant in acelasi pat calcat de atatea maini si sani si palme si goluri in gat; pe care le numim DRAGOSTE. Ne spunem ca e una singura;

ne amagim. si totusi; dezgustul devine necesar; amagairea devine esentiala; plictiseala rupe linistea; iar DUREREA, ei bine, durerea desteapta amorteala plictiselii si ne aduce aminte ca mai incape; ca paharul nu va fi plin niciodata; ca loc de o alta dragoste mai e.

Dar!

Le multumesc frumoaselor mele maini ca, impinse de furiile si neajunsurile voastre corelate cu alcoale si orgolii dospite sub fustele mamelor, mi-au scos inima si m-au lasat sa o mananc; avea gust de zahar si mizerie; si am mancat-o pana la ultima bucatica, cum face un plod cand se manjeste cu ciocolata.

Asa ca acum, cand ploua si de geamul troleului de izbesc luminile acestui bucuresti in care mi-am scris tot amarul fara nici un fel de dragoste, degetele mele impung golul de sub san; si e frumos si cald acolo, si nu mai incapeti nici unul, dragii mei.

bine
ai
venit
inapoi

Leave a Reply

