Cosmic Audrey

The last night on earth

In Teatrumatisme on November 19, 2007 at 3:21 am

de58.jpg

Intr-o stare avansata de crima. Intr-unul din momentele in care ai fugi si te-ai impusca in cap de dragul de a intra in pamant cat se poate de repede. Ultima jumatate de ora la job; posibil ultima postare pe aceasta pagina de blog, ultimele expresii existentialiste trase de par pe care mi le pot stoarce din creierul afumat.

Apartamentul meu e gol. Atat de gol ca de fiecare data cand ma trezesc acolo imi vine s-o rup mancand pamantul. Nu ma pot abtine sa vorbesc, sa-mi proiectez comatoza pe fiecare perete, si asta inca pentru urmatoarele chinuitoare 5 zile. Subterfugii la limita zero. Nu mai am prieteni pentru ca, sa zicem, prietene nu am avut vreodata decat trei…dintre care una are un scarbici mai falnic decat al meu pana la ore tarzii in existenta, cea de-a doua e pe alta linie de stereo, iar ultima si cea mai importanta a dat bir cu fugitii intr-un moment de maxima labiletze pentru ea si dezastru intelectual pentru mine.. iar prieteni, fuck knows, nu mai am nici unul..sa zicem, pentru ca de-a lungul timpului toti au devenit fosti..

Asa ca imi contemplu camera goala la fel de nuda ca existenta in particular, si pot tipa fericita ca posed adoratia oricui nu ma va intelege, in timp ce de deasupra patului mi se scurge prin ochi filmul unei alte vieti. Imi doresc sa scap, si poate imi doresc atat de mult incat nu voi avea nici o portita ramasa..pentru ca cenzura, contraceptia psihica in care imi gatui fiecare seara imi taie incetul cu incetul puterea de a lega avberatiile care ma salvau.

Multumesc, Idiot, acest post e varza..e praf..si eu ma simt la fel. am sa ies val vartej in mai putin de 7 minute pe poarta cladirii si am sa-mi beau mintile. cu furie si cu nerv si fara nici o placere din cele dinainte pentru simplul fapt ca nu mai am cu cine. love can damage your brain, spunea la un moment dat cineva pe un blog ..destul de valabil , destul de ironic pentru cineva fata de care am reusit dupa o doza de realitate sa–mi castig o minimala admiratie….

Tags: | Edit Tags Tuesday September 4, 2007 – 07:57am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 4 Comments

Leave a Reply

