Cosmic Audrey

Lost Horizons

In bucaresh, cismigiu, Fluture, gogu, Hepi Three Friends, Insomnia on November 19, 2007 at 3:20 am

3779.jpg

Prietenii mei s-au despartit..unul cate unul; pentru ei dragostea nu a durat trei ani; nici doi nici zece; in timp ce pe mine m-a izbit criza notorie a celor cinci luni in convietuire si-mi vine s-o tai mancand pamantul .

Poate ca m-am inselat doar pe mine. In cele din urma, dincolo de mainile si chipurile la care am ales sa renunt, la serviciul (de)testabil care nu putea fi decat inevitabil, la paharele de vodka nebaute si la noptile dormite in exces, stiu ca vor ramane alaturi de mine, fara spaime si scapare, toate ceasurile perfide in care aceasta pagina a luat inceput; toate diminetile cu gust de tutun si nisip; toate ipostazele Omului Foarfece si ale predecesorilor sai .

Aseara n-am reusit decat sa-mi amintesc de vara lui 2006. Eram probabil mai fericita; si pastrez in continuare in sange agoniile afoane ale copilului ce incearca fara succes sa creasca .

Tags: vama | Edit Tags Sunday August 19, 2007 – 03:57am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 6 Comments

Leave a Reply

