Cosmic Audrey

Keep breathing

In Teatrumatisme on November 19, 2007 at 3:23 am

Iata cea mai temuta tristete; iata ceasul de care am fugit aproape un an. Iata cum imi framant durerea prin oase si cum imi ard tamplele de furie. Sunt devastata. Sunt doua zile fara accesele de plans sau gatuire ale trecutului. Acum nu mai stiu sa le descriu;
a17c.jpg
Dar. Imagineaza-ti palmele tale fara sanii mei in ele; patul golit de fantome in care ti-ai asternut somnul de atatea ori; bratele pe care le-ai infasurat in jurul amagirii mele; imagineaza-ti cum toate imi curg prin obraji si prin gat; si cum nu am sa dorm gandindu-ma fara oprire la punctele noastre moarte. ma inconjur din nou de ele si imi surade un amar de dor, de nimicnicie, de neputinta. de a te intoarce.

Tags: | Edit Tags Monday October 29, 2007 – 04:13pm (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 2 Comments

Leave a Reply

