Cosmic Audrey

Vanilla Sky

In bucaresh, deviatii de stereo on November 18, 2007 at 2:34 am

387d.jpg

Am zile cand m-as lasa de fumat. M-as lasa pentru ca e scump, pentru ca banii nu mi-ajung, pentru ca ma ucide, si eu nu vreau sa traiesc mult, dar as vrea sa am garantia celor patruzeci de ani. Zile cu chip de faianta pe care as patina pentru ca n-am sa invat niciodata si eu nu vreau sa apuc multe ierni.

Am minute acide cand as rupe coperti si pagini si m-as hrani cu ele; pentru ca am citit atat de putin incat mi-e frica, ca as putea sa uit s-o fac. Mi-as aminti apoi de un bebe grasun care desena libelule si sori cu degetul si care a fost prost sa-si amaneteze 10 ani mai tarziu visul. Si in zilele in care as scoate soarele din casa de amanet ca sa-mi coloreze febril panzele as renunta la toate hainele; si mai apoi la piele, muschi si oase ca sa devin una cu uleiul, una cu desenul una cu panza. Am sa sed victorios pe un perete, am sa-mi plictisesc privitorii dintr-un cui, si licitandu-ma de-a ani, vor fi trecut cei patruzeci si voi fi ajuns in mainile potrivite.

Am zile cand nu-mi doresc sa ma sfarsesc pentru ca te iubesc groaznic asa cum te-am trait. Asta e.

Tags: fluture | Edit Tags Sunday March 11, 2007 – 04:09pm (PDT) Edit | Delete

Leave a Reply

