Cosmic Audrey

Heading To DreamVille

In screamo on November 18, 2007 at 3:10 am

4a75.jpg

Primavara imi alearga amarnic prin vene ca un amalgam eteric de substante; incontrolabil si interminabil reiinoite in propria esenta.

M-am trezit si sta sa ploua; e un vant in care se amesteca petalele cu sufletele; se involbura drumurile si asfaltul mi se taie de sub calcaie; Orasul meu fara stare e scufundat in arsenic; si ma termina dorul; imi musca setos din cheagurile de pe brate; imi dizolva infinitul glasurilor, imi parafrazeaza ticurile; si nu mai rezist a nu vedea totul intr-o aura de existenta tragica varsata peste acoperisuri si umeri.

De deasupra orice acoperis ia forma pe care ne-o dorim; si atunci ma opresc in vegetatie ca sa sorb tot aerul care dilueaza arsurile in fiecare dimineata. Vine mai, luna care m-a facut intotdeauna sa ma simt lipsit de sentimente; incarcat de patimi si de amintiri nebune; de roz, de gri si de cenusa pictate in cele mai vulgare complezente, si nu ma mir ca timpul nu m-a lasat sa vad lumea altfel; decat in cele mai ciudate, mai suprarealiste culori ale sufletului omenesc.

Tags: fluture | Edit Tags Monday April 9, 2007 – 10:05pm (PDT) Edit | Delete

Leave a Reply

