Cosmic Audrey

De ce mori tu, Blogule?

In Blogjob, Fluture, The Collection, Trip on November 18, 2007 at 3:04 am

7633.jpg

Ma intreaba prietenii de ce nu mai scriu.

Nu mai scriu pentru ca nu mai am vreme de blog.

Nu mai scriu pentru ca 360-ul a inceput sa fie o apa diluata. Am mai zis.

Lucrez asa ca mi-a scazut timpu de frecangeala cu 60%.

Cand nu lucrez colorez un perete, scot un cadru sau pierd timpu de frecangeala in Laptarie.

Nu mai scriu pentru ca in anul curent am dat nas cu variate dileme care mi-au taiat elanul creator de blog si l-au trimis spre alte creatii mai putin digerabile. A se citi PR.

Nu mai scriu pentru ca am mai crescut suficient ca sa nu mai am aceeasi expresie iluzorie asupra literelor.

Pentru ca indragostita moarta nu mai pot scrie despre ce nu am.

Ne tampeste, eu ti-am zis.

Mood: Adoration

  • Listening to: The Radio Dept. – Pulling Our Weight
  • Reading: Existenta Tragica
  • Watching: You and me and everyone we know
  • Playing: Soap Bubbles
  • Eating: Fingers
  • Drinking: Wax
  •  

    Tags: chef-less | Edit Tags Monday April 2, 2007 – 02:51pm (PDT) Edit | Delete

    Leave a Reply

