Cosmic Audrey

Ploaie in luna nevrozelor

In bucaresh, cismigiu, Fluture on September 24, 2007 at 11:41 pm
997d.jpg

Ma gandesc sa ma mut..la modul serios..am dat acestei pagini tot ce era mai bun..si i-am varsat culorile din zeci de experimente pe propria piele..dar concluzionand ca recunostiinta se masoara in page views si comentarii demiseci imi voi planui zbanghiu escapada pe web si imi voi lua talpasita.

Poate nici nu mai e timpul inecarilor in nerv si tutun si regrete. Au fost dureros de distractive la un moment dat; dar incetand sa mai taie in viu si-au limfatizat puterea. Inainte ca aceasta pagina sa ajunga un pamflet, o demosntratie insipida averativa si sa risc afundarea in uitare voi mai lasa cateva postari; cateva la care am tinut mai mult decat la orice idee si care n-au apucat materializarea virtuala pe literele tastaturii. Ma cuprinde un sictir letargic asupra vietii de acum; sunt obosita si incercanata si as citi cu nesatz ceva de calitate; dar multe din paginile de 360 au renuntat sa-si diversifice nuantele si se intrec la propriu in a propaga multimea de versuri de 2 parale si tag-uri si alte sistematice copyrightari la mintea bibilicii…eh..am fost eu ce-i drept placut shocata la revenirea prin preajma a unor caractere cu simt practic, dar ma tem sa nu ma ingusteze la randul lor limitarile majoritare..Well my beloved..vom avea o primavara fara nevroze si cu mult branding in wordpress. Tay tay..

Tags: insomnia | Edit Tags
Sunday March 4, 2007 – 02:34pm (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 26 Comments

Leave a Reply

