Cosmic Audrey

Planificatorul Nervilor

In (tr)ase, Blogjob, bucaresh on September 24, 2007 at 10:44 pm

Day one

o sa fie totul genial..in ceea ce ma priveste evident..in ceea ce-i priveste pe ei nu prea ma intereseaza..ah..damn..inca o mostra a naturii mele self-centrate..awell..hmm..uite..mi-am si gasit cu cine sa merg acasa..and i think she likes me.

Day second

goliciunea perpetua a salii incepe sa-si spuna cuvantul…am nimerit intr-o asociatie studenteasca perpetuu alcatuita din membrii de ieri si de demult. punct. numaru de decandenti a scazut la 1/2..cu toate astea optimismul de rigoare pe care il emana individualitatile de fatza sta sa-mi zica , yet : stai ma…mai ai timp sa te certi cu ei.

Day 6

aaaaah…asa va urasc pe astia care dincolo de aerul specios cu care va faceti lansarea in orice chestie probabila si impasibila va roade (ca sa nu zic doare) drept in kix de restu(rile) aferente, pe care singuri cu mana voastra le-ati adaugat in ecuatie. de fapt asta e scopul huh?😕 sa curga asadar sponsorii, si pilele, si toate la gramada, cine n-are sa nu se intrebe dc nu e bagat in seama, ci direct in aia a ma-sii😉

Day 14

party in intenso si extenso..jack, vineri seara..nici o combinatie valida…uhmm.totusi parca ar fi tipu asta din partea opusa a mesei..nu i-am dat tocmai suficienta atentie cand pe mess in diminetile lenevoase se baga in seama cu mine…politehnist anu 2..damn, da am zis k nu mai atentez la domeniu de stat al poli..ehm…however, ii fumez juma de pachet sh tirandu-ne spre casa percep un soi de idee..relativa. wrong😐

Day 19

<<TUU ce faaaci!>> (n-ai facut nimic, proasto!)

<<mi se pare ca pierdem prea mult timp cu asta, oricum nu noi ne ocupam de conf>> ( lose it, pe mn ma intereseaza xcum numa treaba mea…astia din poli xcum puteti sa va duceti dreq, cand oi face o caterinca si de voi…tananam)

<<as vrea sa fim uniti ca o echipa..>> (abia astept sa scap de voi…dumpsters), << dar ma dezamagiti ca veniti si stati cu mainile in cur fara sa ziceti nimic>> (in special TU, k nu vezi k la tine ma uit fix, proasto! >>😐

evident..o sa am articolele gata pana joi..ehmm..pana sambata..e mai greu sa ajung la un teatru in weekend…mori:|

Day 26

gratuitati de care probabil numai in cadrul brd-ului am mai avut parte …haha..😐 iubire mare cat cuprinde..all of a sudden toate…cele 3 articole si-au tras asadar efectul..pacat ca n-au inoculat si crizele interioare. a, si barfa. fara ea am fi nulitati existentialiste.

Day 39

corespondenta cu mirobolanta decembrie intai. nimeni pe mess..nimeni acasa..nimeni nicaieri..what to do what to do..dupa o scurta scrutare a listei aferente ecranului, dreapta..tanananam ..that dude😐 oh really…awell…n-ai chef de o bere? ba da , cum sa n-am, mai ales ca merg cu tot neamu caracteristic la phoenix la tnb..a…vrei sa vii? :-s…deja ma autoinvitasem prea mult ca sa nu o iau din loc..cele ce au urmat se pot rezuma in cuvinte such as bloc shosho, nasture sarit, 3 pisici negre (abosolutism genius..), dacie, petrom , dacie fara benzina, mihai, benzina, semafoare, 5, prinse numa pe rosu, moshilor, rosetti, baba nebuna strambandu-se mortuar catre noi din al sau di bas, tnb, blocaj de trafic, pasaj tnb, blocaj, fantana univ, secu, blocaj frontal..ma vad cu aaaa..aaaa…aaaaaahaa…there you are..joooy de moment, blocaj lateral, blocaj absolut, mecla picata…the dude ma priveste de undeva dp fantastica bordura la brat agale cu tipa genios de letala cu care am impartit metroul in day one.😐 can i die now?😐

Day 43

blank, failure, whaeva u wanna name  it, in sala de conf ma uit oriunde numai la prezentabilii prezantandu-si marcile de succes in aura…pardon.aula magna a aseului..si raman cracanat surprinsa cu stupiditatea aferenta momentului cum (de)lasarea pe dinafara de care la incipit graiam si-o zis cuvantul din plin…foloase trase cu noroc pe plan socialo-financiar de neamu de anu trecut . bruiajul intern alimentat de asemenea de cateva altercatii tocmai fericit – tembeliste cu all the right ppl..pana in sediu..pana inapoi..pana la metrou..pana la tineretului..yay..am uitat sa cobor😐

si cum ziceam, sa bem pentru asta my lads ! yeap..

ps. nume concrete nu au fost date din considerente cat decat de bun simt..ala care ne-o mai ramas..ne-o mai ramas?.;;)

Tags: (tr)ase | Edit Tags Monday December 4, 2006 – 10:18am (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 6 Comments

Leave a Reply

