Cosmic Audrey

Paradoxu’ lu Peshte..

In Tarfe, Trip on September 24, 2007 at 11:01 pm

 

Ironic..? cum se dau peste cap intensitatile de cord cand validitatea veridicului pica de ieri pana azi..well…Dintr’astea n-am mai patit..o declar cu toata rigoarea si stupoarea creierului meu bezmetic; deja trezit suficient din alcoolismul din seara aferenta ca sa lucidizez pe-aici. Doza mea de convingere e letala ..cel putin azi..sau acum, in minutele in care degetele se impiedica pe taste cu electricitatea translucida a fraparii de moment..care moment a durat mai bine de un ceas; caci renuntarea sistematica de a toci la sange un capitol de Strategia Firmei a nimerit ca popa in tocirea interesului asupra mai multor capitole de Strategia Blogului..si ce mi-e dat sa vad..stelutze stelutze…valeu..ce de stelute…ahm..now where have i seen those ..again..si ce de commenturi..ah..al draq sistem ..if i knew

Data viitoare efortul sustinut de substitutie la cauza i-l deservesc cuiva mai needy de gratuitati decat mine; cuiva neautomatizat in a-si exercita veleitatile figurative de a 3a (sau a 5a….whaeva..) roata la carutza??..sau inca n-am perceput eu idealismele de insertie fortata..? pfoaai..sa-mi fut una o fi stil..da nu ma prinde /:)

Sau probabil…

data viitoare ma tripez..poate imi suna trendi si repet figura..

pese. multumesc dragului hai cinci k m-a linkuit in seara asta direct la sursa..mi-a placut ce-am vazut..i’d fuck her myself..not to mention him😉

Tags: tarfe | Edit Tags Saturday December 16, 2006 – 03:32pm (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 5 Comments

Leave a Reply

