Cosmic Audrey

M-am saturat!!

In screamo on September 24, 2007 at 11:31 pm

4ac4.jpg magnify

Da, m-am saturat! Imi adun pumnii si-mi vine s-o urlu. Si pentru ca foaia, pagina normala nu-mi mai cunoaste scrisul si indemanarea o fac aici, cu un soundtrack care sa ma impiedice sa sparg lucruri prin casa; pentru ca saturatia mea a atins demult limita; buza paharului, oricum ii poti spune;

sunt satula de prieteni falsi; de legaturi care nu promit nici macar sa apuce ziua de maine;de amici care ajung impreuna si dupa despartire isi blesteama unul altuia vietile pe intervale de la saptamani la ani; de neseriozitate; de incapabili sa se implice intr-o relatie; de frustrati care asasineaza cu telefoanele atunci cand stiu k nu sunt doriti;de oameni care nu raspund la telefon intentionat; de prieteni care uita zilele de nastere si totusi se asteapta k asta sa fie ceva normal;

de intarzieri mai mari de 10 minute. sfertul academic nu e un pretext asa k dati-o naibii de treaba..

de profitori; de oameni care te vor in preajma pt k dai bine pe langa ei;

de parinti care refuza sa inteleaga; de toate tampeniile simple care devin certuri dezastruase. de invidiosi care denigreaza numai pt a nu o arde degeaba pe net. de prosti. da, de prosti, de oameni care nu vor sa priceapa ce le spui. de oameni cu care nu poti fi pe aceeasi lungime de unda. de incuiati. de pupincuristi. de snobi. in special.

de cei care desi traiesc cu telefonul in palma uita sa-l foloseasca😉

de oameni limitati. de posibilitati limitate; de clisee si expectative;

de scuze penibile.

de oamenii care le folosesc. de oameni care mint cu nesimtire. adevarul e cea mai buna palma primita ..folositi-o pe asta daca acolo vreti sa ajungeti..

si nu in ultimul rand m-am saturat pana in gat de prefacuti si handicapati emotional care se claustreaza la ideea de relatie ceva mai mult dekt fuck buddies. tineti departe.

Tags: crize | Edit Tags
Sunday February 11, 2007 – 10:50am (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 16 Comments

Leave a Reply

