Cosmic Audrey

In the end..

In Love.and.the.city on September 24, 2007 at 11:15 pm

 

…totul e bine cand se termina cu bine. So..dak va intrebati..s-a terminat bine? S-a terminat doar. Punct si atat..sunt treaza de 30 de ore; dar suficient de treaza ca sa imi trec prin ochii mintii filmul anului care a trecut. 31 decembrie. Maine mai moare un an. Vedeam una din marile sperante in a scrie blogul asta..dar azi moare si povestea perfecta a aceluiasi an pe care mi-l aprind si din care imi inradacinez amarul…ziceam k ma las de fumat la anu’?

Filmul tuturor zilelor care au stampilat memoria si cordul, al palmelor stantate de cele dintai, al oamenilor care au perforat integritatea si inaltat statuia , al izbucnirilor din spatele ecranului..episoadele unui an devenite exponate publice pe pagina de blog de pe care mi-am varsat astenia.

Acum un an mai eram copil, si mai iubeam inca fara alterarea prezentului. Intre timp copilul a crescut, continuandu-si dragostea ingrozitoare in alteritate pana cand postura prezentului a ajuns la AZI.

Eu nu astept ziua implinirii marilor sperante; ci doar sperante atat de mari incat sa inghita asteptarile. Un an..asa cum vi-l asteptati 🙂

Tags: love.and.the.city | Edit Tags Saturday December 30, 2006 – 03:17pm (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 4 Comments

Leave a Reply

