Cosmic Audrey

In his shoes

In Fluture, Love.and.the.city, messaholic on September 24, 2007 at 11:28 pm

In his shoes magnify

Am vazut azi 6 filme. + 2 sezoane din Sex &The city..puse pe seama orelor de letargie post stresiune. Am inceput sa-mi fac idei. Evident; sticla de vin de alaturi nu mi-a dat prea mult de ales si nici de furca; asa k revenind printre lucizi m-am trezit la 02.59 dimineata cu una bucata big question hanging from my brain: am ajuns sa-mi copiez fostii in dumping issues??

Unde dai si unde crapa? Ori am ramas cu impresii dubioase legate de trecutul indepartato-apropiat, ori am dat de o imprimanta proasta, amabila in a-mi inregistra comportamental all the issues de care am fugit luuuni de zile. Sa fi nesimtit te indreptateste la mai mult? Aparent merge; aparent a mers..so tot ce-am bagat la capitolu patzanii am aplicat mai mult sau mai putin voit..cu succes..prea mult; pe ultimele 6 luni; so, my point is, e sau doar pare atat de genial sa faci pe altul sa se dea cu capul de pereti si tot restul tacamului aferent? (nu k n-ar fi..din cand in cand😀 )

And maybe, blogul de dinaintea celui curent avea de-a face cu asta..in minimala masura in care, asa cum mi-a aruncat-o un amic zilele trecute, gandirea mea devine misogina cand mai mult de 2 nu incap in peisaj. Ta-tah :))

Tags: shoes | Edit Tags Sunday February 4, 2007 – 05:20pm (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 9 Comments

Leave a Reply

