Cosmic Audrey

Hai Pa!

In hi cinci on September 24, 2007 at 11:38 pm

7a6a.jpg magnify

Mi-am sters contul de Hai Cinci.

De ce am facut-o? Simplu. Pentru ca nu ma merita. Evident. Ce se poate spune despre calitatea unui astfel de site? Ca e nula. Mai sunt necesare alte explicatii?

Nu incerca asa ceva acasa daca nu esti pe deplin convins ca te-ai saturat. Iar daca da, sinucidere placuta. A meritat. Rest in pieces dragul meu!

Tags: hai.cinci | Edit Tags
Tuesday February 20, 2007 – 03:37am (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 11 Comments

  1. Mie una,imi place hi5.;)

Leave a Reply

