Cosmic Audrey

Dragostea dureaza 3 ani

In cismigiu, deviatii de stereo on September 24, 2007 at 10:59 pm

3 ani, la fel ca si piesa pe care inca n-am apucat sa o vad..post-ul acesta trebuia sa se numeasca simplu Entry for 14 december 2006..pt k de-asta am si postat, ce-a mai ramas din 14ele care mi-a furat atatia ani cu intelesul lui tacit..astazi dragostea mea ar fi implinit 4 ani.

a fost inghitita de una si mai mare, care i-a aflat finalitatea..asta e tot ce-a mai ramas; asta e dimensiunea pe care n-am cuprins-o niciodata pe pagina de blog..🙂, iar el e dimensiunea din mine care a disparut undeva acum vreun an..

“ De la inceput am stiut ca esti speciala, si ca orice s-ar intampla, tu mereu vei insemna ceva pentru mine. Nu te cunosc atat de bine pe cat mi-as dori, dart e stiu destul ca urarea mea pentru tine de sarbatori sa fie aceasta:

Iti doresc sa fi mereu aceeasi fata frumoasa, cu zambetul tau fermecat care poate deschide inima oricui si cu rasul tau care ar putea scoate pe oricine din tristete, sa fi mereu aceeasi fata hazlie si pusa pe glume, cu care poti sa vorbesti despre orice fara sa te plictisesti vreodata..sa fi mereu fata de care m-am indragostit.

Sa iti aduci aminte de mine cand vei simti mirosul dulce al parfumului acesta. Sper ca de fiecare data cand iti voi trece prin gand vei zambi..”

(14 decembrie 2002)

 

“Oare cuvintele acestea scrise rosu pe alb mai pot schimba ceva? Iti vor schimba vreodata viata? Stiu ca pentru cateva minute am vazut in sufletul tau, am citit bucuria si speranta, disperarea..

Vreau sa fiu tot ce ti-ai dorit vreodata, sa fiu energia ta, sa fiu cel din visele tale, sa intru in inima ta si sa inched usa, sa las acolo toata bucuria si fericirea si adevarul. De atata timp inima mea bate din intertie, de plcitiseala, dar din acest moment bate pentru tine”

(ianuarie 2003)

 

“As vrea sa stii cate lucruri bune iti doresc, scumpa. Nici eu nu le ami stiu pe toate, dar mai mult decat orice iti doresc sanatate ca sa poti sa te bucuri de viata si sa faci ce vrei tu. Apoi iti doresc sa ai parte de iubire, din partea mea, a Alexandrei si a parintilor tai dar sis a reusesti san e rasplatesti pe toti cu iubirea ta. Ar fi mai multe de spus dar mi-ar trebui caiete.. pana la anul pe vremea asta sper ca sa le stii pe toate si sa le fi indelipnit cat mai mult…Te iubesc!! Al tau, “ (7 ianuarie 2004)

 

 

“ Scumpa..te astept de 3 ore..ai de gand sa mai apari?” ( martie 2004)

 

 

“Te astept aici pe hol, in acelasi loc in care te-am cunoscut. Atat ii datorez liceului asta : pe tine. Ii datorez tot ce am mai scump si mai frumos. Tot ce merita aparat, pentru ce merita sa lupt, sa mor, sa exist.”(mai 2004)

 

 

“ Nu mai stiu nimic de tine. Nu stiu nici daca astia doi ani au fost de-a dreptul ce am crezut. Te astept. Cauta-ma. Nu mi-am schimbat numarul..al tau.” ( august 2004)

 

 

“Nu mai am cuvinte sa-ti spun ce simt. Totul pare atat de complicat.. incerc sa nu ma predau in fata acestei forte care mereu ma impinge in aceeasi directie fara sa conteze consecintele.

Acum , fie un univers format doar din noi doi. Cateva clipe, cateva caci timpul se contracta in preajma ta iar cand ma trezesc din acest vis de vara..” (14 decembrie 2004)

 

 

“Acum nu mai esti copil “in modul cel mai oficial”; dar ma intreb de cand nu mai esti de fapt. Ma intreb daca am cunoscut acest copil care acum si-a cedat capitala tinerei femei. Iti urez ca inocenta copilului care ai fost vreodata sa se intoarca la tine si sa iti lumineze viata in momentele cele mai intunecate. La multi ani! “ (10 februarie 2005)

 

 

open ending..nu va zic 😛

Tags: love.and.the.city | Edit Tags Wednesday December 13, 2006 – 03:24pm (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 21 Comments

  1. “Un tantar dureaza o zi, un trandafir trei zile. O pisica dureaza treisprezece ani, dragostea trei.”

Leave a Reply

