Cosmic Audrey

Confessions of a Damaged Diva

In deviatii de stereo, emo, Love.and.the.city, Loverdose, Mr. Badside, My bitter half, Omul foarfece on September 24, 2007 at 10:53 pm

 

well..nu stiu cat de bine merg lucrurile in ceea c t priveste..eu mai am mult de recuperat oricum..pana sa te ajung. sau pana sa ajung sa nu mai alunec in ceea ce unii ar numi ‘butoiul cu melancolie’; generic expresia vizuala pentru tot ce inseamna pahare, playlist-uri de acum un an,vin si gramezi de tigari. funny, dar de exact acum un an; interesant doar cum a paradigmat peste atatea luni ca sa ce..?

si ai o rezolutie atat de proasta. in mintea mea cel putin. stateam azi in metrou si ma gandeam. incercam de fapt sa iti desenez conturul mainilor, al palmelor, foarfecile alea arhicunoscute cu care ai inceput sa decupezi intr-o zi din mine. nu mai simt; si nu mai stiu sa imi amintesc cine erai. probabil e doar efectul fara durata al tigarii de acum jumatate de ora; probabil acum deja incepi sa fade; probabil pana la anul ai fi fost sters cu totul de pe palmele mele;

te conditioneaza nefericit insa finalul🙂 ta-dah

Tags: love.and.the.city | Edit Tags Friday December 8, 2006 – 06:50am (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 5 Comments

Leave a Reply

