Cosmic Audrey

13-14

In Insomnia, Love.and.the.city, Loverdose, soundworld, Teatrumatisme, Trip, tuborg, vodka, zapada on September 24, 2007 at 11:37 pm

f841.jpg magnify

Ma trezesc dintr-un somn ucigator in care nu-i auzeam decat pe ai mei certandu-se pe hol undeva…dun cauza mea evident ..7.33 am si peste 4 ore si ceva ar trb sa fiu la scoala..dar acum as omori pentru un somn normal si fara gust de vodka; m-as omori ca sa nu-mi amintesc de fiecare data greselile pe care nu mi le recunosc decat ca accese de sinceritate. Cat de letala poate fi toata chestia asta? Si cine o mai merita; in fond si la urma urmei fiecare primeste ceea ce merita, right?

M-am saturat; o spun din nou; desi as urla-o; in definitiv daca nu am intalnit decat handicapati emotional maybe si eu sunt idem..si in fiecare punct de plecare si in fiecare final am citit aceleasi lucruri;

Si stiind finalul parca e mai easy sa te arunci cu capul inainte; ca atunci cand vrei sa mai ramai fara sa poti ramane; ca atunci cand nu mai e loc de nimic si te simti izgonit din realitate;

In urechi imi urla soundtrackul de la Million Dollar Hotel; si as sparge lucruri; as alerga; as sparge o fereastra prin care sa sar direct intr-un somn adanc; ce pacat de carnet; sau de masina; ocazia de a intra cu a 4a direct intr-un zid; care sa ma arunce in acelasi somn;

Nu pot sa fumez; azi noapte gandeam totusi mai limpede ca acum; nu pot nici sa dorm; alcoolul mi se scurge in picioare; si cuvintele din maini; prin degete; si amarul prin gat; si tot amarul prin sange; MA DOARE; incerc probabil pentru prima data sa-mi omor gandul asta; sa il extermin inainte sa ma pot trezi de-a binelea si sa

Si sa nimic. Nu stiu cine zicea ca suntem mecanisme cu arc dependente de dragoste. Si daca asa ar fi :)) arcul meu s-a indoit de-atatea ori ca saracul are nevoie de reabilitare serioasa :)))) As rade dar n-am de ce; as suna dar n-am pe cine; te-as suna cu capul in perna si cu somnul in creier numai ca sa te aud;

Acum un an in ziua asta am renuntat la 7 luni pentru cele 3 de dinainte. Am stiut ca renunt si cand imi ziceam ca va trece; ce altceva imi puteam spune? ce puteam gandi cand bateam strazi cu lipsa de luciditate a unui alcoolic numai pentru a reveni acasa; unde cand vrei sa fi singur nu poti si gandul ca nu poti loveste mai ceva ca un nenorocit de ciocan..Nu mai sunt urme de atunci prin mine; iar daca mai sunt nu mai ajung la ele..dar atatea coicindente nefericite sunt capabile sa scoata altele; sa ma destept cu ele dimineata ca niste taieturi pe brate; ca niste taieturi din viata; unele prind radacini; altele reusesc sa le smulg inainte sa apuce;

As da ORICE sa nu-mi amintesc aerul surd de dupa o despartire. Orice sa nu-mi mai vars dezintegrarea pe pagina de blog; nu am nici un regret; iar cand le aveam si camera sa umplea de ele mainile mi se taiau si nu mai puteam scrie; Te-as suna; evident ca nu acum; mai penibil decat aseara nu ar putea fi oricum..cred;

Ganduri care taie in creier numai cand ajungi singur; si singur intr-un metrou seara; pe o strada; intr-o multime; locuri in care nu poti fi singur dar sfasierea e atat de groaznica ; ca nu vezi decat goluri; can nu vezi decat goluri ai pune mana pe telefon pentru ca ai vrea sa auzi glasul capabil sa umple toate golurile;

Well..ce se putea mai rau de marti 13? Tu ti-ai gasit camera macar..eu mi-am gasit subiect de blog.. /:)

Sunt treaza. Am sa ma duc la scoala. A fugit somnul de mana cu alcoolul; de mana cu tine; de mana cu mine; as fi vrut sa te mai vad; sa incep sa te iubesc; pentru ca renuntarea sa fie criminala; pentru ca asta fac handicapatii emotional. :))

Tags: | Edit Tags
Tuesday February 13, 2007 – 10:45pm (PST) Edit | Delete | Permanent Link | 19 Comments

Leave a Reply

