Cosmic Audrey

Un sens la tot nimicul tau

In Insomnia, Love.and.the.city, Loverdose, Mr. Badside, My bitter half, Omul foarfece, Trip on September 18, 2007 at 12:41 pm

bd65.jpg

mi-era frig. stateam atunci ca si acum cu muzica in urechi si cu mainile pe taste; si mi-era frig pt k fereastra o uitasera deschisa de ceva ore; si curentul a trantit geamurile si aerul sufla peste tot; imi simteam degetele reci; palmele la fel;

“iar ai uitat sa-ti iei pastilele..? “

constiinta sunase din prag dar nu o mai auzeam; pt k uitand de bulinele alea rosu cu alb uitasem si de ea..podeaua nu s-a surpat dar o simteam mai adanca, mai moale, intinzandu-se dedesubt. paharul nu se sparsese. evident, cineva avusese grija sa-l ridice ca de obicei. cu nebunii astia nu stii niciodata.

“le priveam imprastiate pe covor..unele prinsesera a se dizolva in vinul care baltea de vreo 2 zile pe ici pe colo..nu s-a mai sinchisit sa adune sticlele sparte sau sa spele podeaua..douazeci si trei de pastile pe care am refuzat sa le iau; ce credeai? ca te vor sfarsi de suferinta? esti palida, si nu ma privesti..e oglinda cu care ai vorbit. toate usile inchise..dar trebuia sa ajung inapoi jos;

vederea difuza; in zeci de lumini; si imposibilitatea de a spune care erau si care nu; cand cautai alte maini si buze la ce te gandeai?”

crezi ca m-am gandit? acolo nu mai era loc de nimic; vedeam doar blitzul si tigara pe care mi-ai intins-o si am aprins-o invers..sau o aprinsesei tu deja;

eu cautam doar ziua sa dau un sens la tot nimicul tau; ma priveai atunci ca si acum si pe incordarea obrazului desenai cu ignoranta si fugitiv uitarea; degetele ti se plimbau nervoase ca pe clape imaginare; imi spuneai ca nimic nu se mai poate si te ascultam fara sa aud nimic; vedeam doar ecranul alb negru vechi de 6 luni care ardea fara sa lase scrum.

“ti-as fi rupt hainele de pe tine inca din primul tren. ciudat si tonul pe care am zis-o; dar n-am mai apucat sa-mi amintesc niciodata”

Tags: love.and.the.city | Edit Tags Thursday October 12, 2006 – 10:00am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 4 Comments

Leave a Reply

