Cosmic Audrey

The memory remains

In deviatii de stereo, gogu, Love.and.the.city on September 18, 2007 at 12:22 pm

 d711.jpg

Ascult metallica..ascult oasis..the goo goo dolls si frank sinatra..coldplay, vama, deftones, U2 si Iris, si multe playlist-uri de care nu m-am mai atins de luni bune, si nu ma pot satura de ele pentru k imi scalda mintea de tine. acorduri care dor; versuri care ineaca si sugruma;

m-am gandit la fericirea mea traita in rate. pe urma m-am gandit la numeroasele dati in care mi-am propus sa las trecutului ce-i apartine.si sa move on. m-am mai gandit si la singurele lucruri care au contat. sau la cele care au facut diferenta atunci cand nimic nu parea de ajuns ca sa intoarne raul facut.

alta data m-am gandit ce groaznic de tare te iubeam; si cum radacinile tale au crescut in mine in fiecare zi.

mainile si ochii si strazile si muzica si acordurile si zapada si trenul si inima gandului vorbeau despre tine.

Tags: love.and.the.city | Edit Tags Saturday September 16, 2006 – 02:20pm (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 9 Comments

Leave a Reply

