Cosmic Audrey

Sistematice Gauri Negre

In Love.and.the.city, Loverdose, Mr. Badside, My bitter half, Omul foarfece on September 18, 2007 at 12:51 pm

 d7cf.jpg

credeam ca sunt lenesa azi. ma desprindeam acum o ora din clestii somnului; cred ca si ei m-au inteles. trebuia sa vin aici; ultima pagina pe care mai pot scrie. iubesc o tastatura. shifturile si-au trait vremea; primul salta mereu de sub deget trimitand un 9 care nu-mi place; 9 (noua) nu, pentru k e atat de aproape de 8 care e, declarat, infinit, si de zece care e intreg si rotund si inceputul pentru 10ve.

de ceasca de ceai nu ma ating. ma doare gatul. mi s-a scuturat sufletul prin el. ma doare de fapt urma pe care a lasat-o; de obicei arde sistematic si nu lasa scrum. nu are resurse. ma dori de fapt tu; ai inceput la randu-ti sa carbonizezi sistematic; te sting cu un pahar de fiecare data cand te infiintezi iar la usa. deja te cunosc prea tare ca sa te mai las.

iti ghicesc de fapt gandul. esti sinistru. poate de-asta mi-ai placut. va meritati unul pe celalalt. tu si ceasca mea amara. doar ca ea te va iubi mai putin, exagerata fiind de esentiala ei otrava. poate ea o sa te dezvete sa mai arzi pana la os. tu crezi ca e frumos, eu uneori cred doar ca e generic…te-am ghicit. esti o tigara; dar vai; eu am fost un pahar gol; si atat de exhaustiv ti-ai imbratisat rolul; uneori, mai spre dimineata, te credeam chiar;  mainile mele au atatea sistematice gauri negre.

vezi, asta ai invatat de la mine. iti doresc doar o ceasca plina. are sa-ti inece corabiile imediat ce ti-ai aprins tigara pe pielea ei..

Tags: marlborolightz | Edit Tags

Tuesday October 24, 2006 – 01:17am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 3 Comments

 

Leave a Reply

