Cosmic Audrey

Numai taieturi

In bucaresh, deviatii de stereo, Insomnia, Love.and.the.city, Loverdose, messaholic, Mr. Badside, My bitter half, Omul foarfece, regie, soundworld, Teatrumatisme on September 18, 2007 at 12:43 pm

 f255.jpg

Stii ca scaunele sunt sensibile la poezie? Ca daca stii cum sa le asezi stiu sa te asculte? Si daca stii sa le strivesti cordul lor de lemn fabricat in zeci de semicercuri stiu sa riposteze in taceri taiate din radacini? M-am intors cu spatele la geam, si vad ca iar au taiat caldura. Ciudat, ieri fusese. Acum e asa de frig, din nou, ca in fiecare dimineata de pana acum.

O constatare. Sunt consternata. Ca nu mai stiu sa desenez foaia cu aceeasi mangaiere din durere cu care o faceam mai demult. Nu mai stiu sa scriu decat aici. Dormeam cersind o tastatura pentru ca nu mi-o puteam permite aseara. Vroiam sa sterg si sa schimb tot aici. Am trecut la portocaliu. Am zis ca ma incalzeste. Scriu pe alb acum, lipseste negrul de dinainte, nu era asa mai usor oare sa ascund taieturile? Santzuri negru pe alb, adanci sau doar urme fisurate. Am inceput sa le iubesc, asa cum imi brazdeaza mainile si obrajii. Nu se mai inchide nici una. Normal. Cine a taiat a stiut sa lucreze in detaliu cu cea mai ascutita lama, pentru ca rezultatul sa fie maxim si evergreen.

Stii ca momentul cel mai frumos al zilei e vinul de dimineata in duo cu bomboanele de ciocolata de ieri? Fiole nu mai am ca le-am baut pe toate saptamana asta sa nu ma mai doara taieturile.

Si totusi ai maini de artist. Foarfecele mi-au ajuns la os.

Te felicit. Sunt numai taieturi.

Tags: foarfeci, love.and.the.city | Edit Tags

Tuesday October 17, 2006 – 05:31am (PDT) Edit | Delete | Permanent Link | 8 Comments

 

Leave a Reply

